Friday, April 17, 2009

sukenyee dieee


13 comments:

  1. uih! macam kat negeri utara jerr, kat bp ade ke tmpt mcm nih?? lawo =)

    ReplyDelete
  2. tu laaa... ko tak tau, hujan emas di negeri org, hujan batu di negeri sendiri, lagi baik di negeri sendiri hehehehe

    ReplyDelete
  3. eh...?
    kat batu pahat ada tmpt cenggini eh...?
    stahu ku...
    bendang ada kat negeri2 belah utara sane...
    walaupun ku bukan anak jati batu pahat...
    tak pnah dngr plak batu pahat ada bendang..
    hehehe...
    ;p

    ReplyDelete
  4. tu la ko tak tau.... aku ni anak jati batu pahat... cerok cerok manapun aku tau

    ReplyDelete
  5. owh...
    tp...
    ku ttp kurang percaya...
    hehehe...
    ;p
    mcm pelik jea kat batu pahat ada kawasan cenggini...
    hehehe...

    ReplyDelete
  6. lokasi da dpt dikenal pasti, hah hah

    ReplyDelete
  7. kat mane weh...?
    nak tau gak...
    hehehe...
    ;p

    ReplyDelete
  8. jgn bagitau kat zerolove.... nanti die pegi sana

    ReplyDelete
  9. jht gile tuan punye blog nih...
    nak aje ku sepak...
    slamat ku tak knal ko whai tuan punye blog...
    klu tak....
    (>.<)...
    hehehe...
    ;pp

    ReplyDelete
  10. tuan pnyee blog.... bisa diatur! haha

    ReplyDelete
  11. takpe2...
    sume dengki ku...
    ingat ku kesah sngt la...
    Tuan punye blog mmg suke dengki ku kan...
    takpe2...

    ReplyDelete
  12. niey macam at area geresik,,

    ReplyDelete